Nafarroako Gobernuaren Publizitate Instituzionaleko 2021. urteko plana

Erlazionatutako edukiak:
Komunikazioko eta Erakundeekiko Harremanetako Zuzendaritza Nagusiaren eskumena da, besteak beste, kontratazioa zentralizatzea publizitate-iragarkiak eta edozein euskarritako bestelako promozio jarduerak egiteko (irailaren 13ko 57/2010 Foru Dekretuaren 4. artikulua).
Zuzendaritza Nagusi honek egokitzat jotzen du, kudeaketa publikoaren gardentasunaren mesedetan, Nafarroako Gobernuaren 2021eko plangintza instituzionala ezagutaraztea. Horrela, 2017an hasitako praktika bati ekin dio berriro, COVID-19ren pandemiak iaz eten ondoren.
Herritarrentzat baliagarria da, horren bidez baitakite publizitatera bideratutako baliabide ekonomikoek zein gai eta helburutan erabiltzea planifikatzen den, benetan egindako zerbitzu publikoa ebaluatu ahal izateko; eta, gainera, publizitate-merkatuari aukera ematen dio Foru Administrazioak sor ditzakeen negozio-aukerak ezagutzeko, hori baita gure erkidegoko publizitate-eragile garrantzitsuenetako bat.
Publizitatea kudeatzeko, lehentasunak ezartzen dira, baliabideak mugatuak direlako; jarduerak planifikatzen dira; emaitzak ebaluatzen dira; eta kudeaketa gardena da. Izan ere, Nafarroako Gobernuaren publizitatea kontratatzeko gastuen kontu zehatza ematen da sei hilean behin, Gobernu Irekiaren Atariaren bidez, open data formatuan.
Komunikabideak publizitate-euskarriak dira, eta horietan publizitate instituzionala kontratatzeko, Nafarroako Gobernuko eledun den aldetik Toki Administrazioko kontseilariaren 1/2003 Foru Aginduari jarraitu behar zaio. Foru Agindu horrek publizitate instituzionalaren inbertsioa arautzen du, eta audientzia ezartzen du komunikabideetan publizitatea banatzeko oinarrizko irizpide gisa.
2021erako publizitate-plangintzak 1.407.000 euroko inbertsioa aurreikusten du: horietatik 510.000 euro Komunikazioko eta Erakundeekiko Harremanetako Zuzendaritza Nagusiak finantzatuko ditu; eta 897.000 euro kanpainak sustatzen dituzten departamentuen aurrekontuen kargura ordainduko dira.
Plangintza honetan ez dira sartu koronabirusarekin lotutako kanpainak, bilakaera epidemiologikoak eragozten baitu epe luzerako publizitate-aurreikuspena egitea. Komunikazioko eta Erakundeekiko Harremanetako Zuzendaritza Nagusiak beste 400.000 euroko inbertsioa aurreikusi du pandemiarekin lotutako publizitate horretarako, eta Osasun Departamentuak ere finantza dezake publizitate zehatz hori.
Komunikabideak publizitate-euskarriak dira, eta horietan publizitate instituzionala kontratatzeko, Nafarroako Gobernuko eledun den aldetik Toki Administrazioko kontseilariaren 1/2003 Foru Aginduari jarraitu behar zaio. Foru Agindu horrek publizitate instituzionalaren inbertsioa arautzen du, eta audientzia ezartzen du komunikabideetan publizitatea banatzeko oinarrizko irizpide gisa.
2021erako publizitate-plangintzak 1.407.000 euroko inbertsioa aurreikusten du: horietatik 510.000 euro Komunikazioko eta Erakundeekiko Harremanetako Zuzendaritza Nagusiak finantzatuko ditu; eta 897.000 euro kanpainak sustatzen dituzten departamentuen aurrekontuen kargura ordainduko dira.
Plangintza honetan ez dira sartu koronabirusarekin lotutako kanpainak, bilakaera epidemiologikoak eragozten baitu epe luzerako publizitate-aurreikuspena egitea. Komunikazioko eta Erakundeekiko Harremanetako Zuzendaritza Nagusiak beste 400.000 euroko inbertsioa aurreikusi du pandemiarekin lotutako publizitate horretarako, eta Osasun Departamentuak ere finantza dezake publizitate zehatz hori.
Zuzendaritza Nagusi honek egokitzat jotzen du, kudeaketa publikoaren gardentasunaren mesedetan, Nafarroako Gobernuaren 2021eko plangintza instituzionala ezagutaraztea. Horrela, 2017an hasitako praktika bati ekin dio berriro, COVID-19ren pandemiak iaz eten ondoren.
Herritarrentzat baliagarria da, horren bidez baitakite publizitatera bideratutako baliabide ekonomikoek zein gai eta helburutan erabiltzea planifikatzen den, benetan egindako zerbitzu publikoa ebaluatu ahal izateko; eta, gainera, publizitate-merkatuari aukera ematen dio Foru Administrazioak sor ditzakeen negozio-aukerak ezagutzeko, hori baita gure erkidegoko publizitate-eragile garrantzitsuenetako bat.
Publizitatea kudeatzeko, lehentasunak ezartzen dira, baliabideak mugatuak direlako; jarduerak planifikatzen dira; emaitzak ebaluatzen dira; eta kudeaketa gardena da. Izan ere, Nafarroako Gobernuaren publizitatea kontratatzeko gastuen kontu zehatza ematen da sei hilean behin, Gobernu Irekiaren Atariaren bidez, open data formatuan.
Komunikabideak publizitate-euskarriak dira, eta horietan publizitate instituzionala kontratatzeko, Nafarroako Gobernuko eledun den aldetik Toki Administrazioko kontseilariaren 1/2003 Foru Aginduari jarraitu behar zaio. Foru Agindu horrek publizitate instituzionalaren inbertsioa arautzen du, eta audientzia ezartzen du komunikabideetan publizitatea banatzeko oinarrizko irizpide gisa.
2021erako publizitate-plangintzak 1.407.000 euroko inbertsioa aurreikusten du: horietatik 510.000 euro Komunikazioko eta Erakundeekiko Harremanetako Zuzendaritza Nagusiak finantzatuko ditu; eta 897.000 euro kanpainak sustatzen dituzten departamentuen aurrekontuen kargura ordainduko dira.
Plangintza honetan ez dira sartu koronabirusarekin lotutako kanpainak, bilakaera epidemiologikoak eragozten baitu epe luzerako publizitate-aurreikuspena egitea. Komunikazioko eta Erakundeekiko Harremanetako Zuzendaritza Nagusiak beste 400.000 euroko inbertsioa aurreikusi du pandemiarekin lotutako publizitate horretarako, eta Osasun Departamentuak ere finantza dezake publizitate zehatz hori.
Komunikabideak publizitate-euskarriak dira, eta horietan publizitate instituzionala kontratatzeko, Nafarroako Gobernuko eledun den aldetik Toki Administrazioko kontseilariaren 1/2003 Foru Aginduari jarraitu behar zaio. Foru Agindu horrek publizitate instituzionalaren inbertsioa arautzen du, eta audientzia ezartzen du komunikabideetan publizitatea banatzeko oinarrizko irizpide gisa.
2021erako publizitate-plangintzak 1.407.000 euroko inbertsioa aurreikusten du: horietatik 510.000 euro Komunikazioko eta Erakundeekiko Harremanetako Zuzendaritza Nagusiak finantzatuko ditu; eta 897.000 euro kanpainak sustatzen dituzten departamentuen aurrekontuen kargura ordainduko dira.
Plangintza honetan ez dira sartu koronabirusarekin lotutako kanpainak, bilakaera epidemiologikoak eragozten baitu epe luzerako publizitate-aurreikuspena egitea. Komunikazioko eta Erakundeekiko Harremanetako Zuzendaritza Nagusiak beste 400.000 euroko inbertsioa aurreikusi du pandemiarekin lotutako publizitate horretarako, eta Osasun Departamentuak ere finantza dezake publizitate zehatz hori.
Fitxa
Legealdia:
2019-2023
Departamentua:
Lehendakaritzako, Berdintasuneko, Funtzio Publikoko eta Barneko Departamentua
Unitate arduraduna:
Komunikazio zerbitzua
Proposamen mota:
Plana
Estekak:
Dokumentazioa:
Data azken gaurkotzea: