Prestatzeko fasea
- Lehendabiziko fasean eragile interesdun askok hartu dute parte; horiek aldizka bildu diren lan mahaiak osatu dituzte edo banaka egin dizkiete inkestak edo elkarrizketak.
- Bigarren fasean parte hartzeko prozesua hasi da, herritar guztiei zuzendua. Batzuen eta besteen ekarpenei esker, planak aukera guztiak ditu helburua lortzeko; hauxe: pertsonak gaitzea eta gizarteari balioa ematea.
13 mahai tekniko eratu ziren:
+ Mahaien jarduketak
2016ko abenduaren 16an
Mahai teknikoetako koordinatzaileen deialdia. Eguneko gai-zerrenda, hauxe:
- Lanbide Heziketaren Plan Estrategikoa: sarrera
- LHko plan estrategikoaren lan metodologia aurkeztea
- Mahai teknikoen lan metodologia aurkeztea
2017ko urtarrilaren 23tik 27ra bitarteko astea
Mahai teknikoek beren aldetik egindako lehen bilera.
- Lan metodologia aurkeztea
- AMIA analisi orokorrari egindako ekarpenak
- Mahai bakoitzaren lan-puntuen planteamendua
2017ko otsailaren 20tik 24ra bitarteko astea
Mahai teknikoek beren aldetik egindako bigarren bilera.
- Mahai tekniko bakoitzaren esparruan, mahai bakoitzean landutako alderdiak batera jartzea.
- Aurkeztutako proposamenen gaineko akordio-puntuak zehaztea
- Esparruak zehaztea (esparru horietan ekintza zehatzak eginen dira)
2017ko martxoaren 13tik 17ra bitarteko astea
Mahai teknikoek beren aldetik egindako hirugarren bilera.
- Mahai tekniko bakoitzaren esparruan, mahai bakoitzean landutako alderdiak batera jartzea.
2017ko apirilaren 24tik 28ra bitarteko astea
Plan estrategikoaren zirriborroari egindako ekarpenak batera jartzea.
+ Lanbide informazio eta orientazioaren gaineko mahaiak
- Pertsona batek bizitzako etapetan dituen lanbide informazio eta orientazioaren gaineko beharrak zein diren identifikatzea
- Etapa bakoitzean egiten diren lanbide informazio eta orientazioaren gaineko ekintzak aztertzea.
- Orientazio baliabideen antolaketa eta koordinazioa aztertzea.
- Lanbide informazioaren eta orientazioaren ardura duten profilen definizioa. prestakuntza beharrak identifikatzea.
Orientazio mahaia: Automozioa-Mekanika mahaia: Kimika eta elikakatea mahaia: Energia berriztagarriak eta baliabideak mahaia:
-Akta 2017ko urtarrilaren 30eko bilera -Akta 2017ko urtarrilaren 26ko bilera -Akta 2017ko urtarrilaren 26ko bilera -Akta 2017ko urtarrilaren 26ko bilera
-Akta 2017ko apirilaren 24ko bilera -Akta 2017ko apirilaren 27ko bilera -Akta 2017ko apirilaren 26ko bilera -Akta 2017ko apirilaren 26ko bilera
-Akta 2017ko ekainaren 5eko bilera -Akta 2017ko ekainaren 8ko bilera -Akta 2017ko ekainaren 7ko bilera -Akta 2017ko ekainaren 7ko bilera
Zeharkakoen mahaia: Administrazioa, Turismo Integrala mahaia: Sorkuntza industriak eta Industria digitalak mahaia: Osasuna eta pertsonei emandako zerbitzuak mahaia:
merkataritza, Informatika
-Akta 2017ko otsailaren 6ko bilera -Akta 2017ko urtarrilaren 31ko bilera -Akta 2017ko otsailaren 6ko bilera -Akta 2017ko urtarrilaren 31ko bilera
-Akta 2017ko apirilaren 25eko bilera -Akta 2017ko apirilaren 26ko bilera -Akta 2017ko otsailaren 23ko bilera -Akta 2017ko apirilaren 27ko bilera -Eranskina
-Akta 2017ko ekainaren 7ko bilera -Akta 2017ko ekainaren 7ko bilera -Akta 2017ko ekainaren 6ko bilera
+ Prestakuntza eskaintzaren gaineko mahaiak
- Lan merkatuak eskatutako hamar lanbide-profil eta haien kualifikazio-mailak identifikatzea, gehienez ere, 2025. urtera arte.
- Gorago identifikatutako profiletarako eskatutako prestakuntzaren ezinbesteko elementuak definitzea.
- Gaur egungo prestakuntza eskaintzak identifikaturiko profilek behar dutena zenbateraino betetzen duten aztertzea (curriculum zaharkituak; eskariei erantzuteko gai den prestakuntza esparrua...)
- Beharrei erantzuteko prestakuntza baliabideak identifikatzea (hasierako prestakuntza, prestakuntza modalitateak -aurrez aurrekoa, sarekoa, duala- espezializazioak...)
-Akta 2017ko ekainaren 5eko bilera
+ Ikastetxeko ereduaren gaineko mahaiak
Prestakuntza zentroen gaur egungo egoera aztertzea:
- Egiturak eta kudeaketa. Autonomia.
- Zuzendaritza taldeen eta ikastetxeen koordinazioaren antolaketa.
- Partaidetza organoak.
- Ikastetxeen gaitasunak eta funtzionamendua aztertzea. Zerbitzuak ematea.
Ikastetxe ereduaren edo ereduen gaineko hausnarketa eta definizioa (aurrera egin nahi da horietan):
- Egiturak eta kudeaketa. Autonomia.
- Zuzendaritza taldeen eta ikastetxeen koordinazioaren antolaketa.
- Partaidetza organoak.
- Ikastetxeen gaitasunak eta funtzionamendua aztertzea. Zerbitzuak ematea
Ikastetxe eredua mahaia: Irakasleen prestakuntza mahaia:
-Akta 2017ko urtarrilaren 26ko bilera -Akta 2017ko urtarrilaren 31ko bilera
-Akta 2017ko apirilaren 25eko bilera -Akta 2017ko apirilaren 27ko bilera
-Akta 2017ko ekainaren 12ko bilera
+ Berrikuntza eta nazioartekotzearen gaineko mahaiak
Zenbait esparru (berrikuntza teknologikoa, pedagogiko-didaktikoa eta soziala, ekintzailetza, beste batzuk) eta nazioartekotzea identifikatu eta definitzea.
Berrikuntzaren eta nazioartekotzearen ingurua definitzen duten elementuak zehaztea:
- Nola (araudia, deialdiak...)
- Nork - Norekin
- Beharrezko baliabideak
- Ekimenen ezargarritasuna
Nazioartekotzea mahai teknikoa: Berrikuntza mahai teknikoa:
-Akta 2017ko urtarrilaren 30eko bilera -Akta 2017ko otsailaren 6ko bilera
-Akta 2017ko apirilarean 25eko bilera -Akta 2017ko apirilaren 24ko bilera -I. Eranskina -II. Eranskina
-Akta 2017ko ekainaren 6ko bilera -Akta 2017ko ekainaren 6ko bilera -I. Eranskina -II. Eranskina